Cover not available
Hodnocení knihy Náhled e-knihy:

Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit e-knihu?

Obsahový marketing /

Příručka přináší definici obsahového marketingu, zaobírá se jeho výhodami i nevýhodami, soustředí se na vytváření týmu pro produkci obsahu, vytváření obsahové strategie a způsoby samotné tvorby obsahu, propagaci obsahu a měření výsledků tohoto druhu internetového marketingu. Přílohy....

Celý popis

Hlavní autor: Procházka, Tomáš
Další autoři: Řezníček, Josef
Médium: Elektronická kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Computer Press, 2014
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Příručka přináší definici obsahového marketingu, zaobírá se jeho výhodami i nevýhodami, soustředí se na vytváření týmu pro produkci obsahu, vytváření obsahové strategie a způsoby samotné tvorby obsahu, propagaci obsahu a měření výsledků tohoto druhu internetového marketingu. Přílohy.
Příručka seznamuje s teorií i praxí obsahového marketingu.
Popis jednotky: Údaje o odpovědnosti na obálce: Josef Řezníček, Tomáš Procházka
Fyzický popis: 224 s. : il. ; 23 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 978-80-251-4152-6