Webcopywriting pro samouky : průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu /
Autor: Šenkapoun, Pavel, 1980-
Vydáno: (2015)
An open web /
Kolektivní monografie vysvětluje koncept otevřeného webu (Open Web) a technologická řešení, která za ním stojí. Open Web komunita usiluje o otevřený přístup k rozvoji webu v opozici k výlučným, soukromým webovým řešením.
Uloženo v:
Hlavní autor: | Hyde, Adam |
---|---|
Další autoři: | Phillips, John, Perez , Alejandra, Safadi, Bassel, Adams, Christopher, Fuzz, Mick, Thorne, Michelle |
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Anglicky |
Vydáno: |
[Amsterdam] :
FLOSS manuals,
2015
|
On-line přístup: |
Odkaz na plný text |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
Webcopywriting pro samouky : průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu /
Autor: Šenkapoun, Pavel, 1980-
Vydáno: (2015) -
Philosophy for Any Life : an open-source self-help book /
Autor: Augustine, Zachary G.
Vydáno: (2015) -
Obsahový marketing /
Autor: Procházka, Tomáš
Vydáno: (2014) -
Všichni lžou : velká data, chytré algoritmy a jak nám internet může říct, kdo opravdu jsme /
Autor: Stephens-Davidowitz, Seth
Vydáno: (2019) -
Conflations : playListNetWork, NARRA and open narrative structures : software development as art practice /
Autor: Rosenzveig, Eric, 1960-
Vydáno: (2020)